سمینار دعوت و ارشاد برای کارمندان وزارت آب و انرژی در تالار عمومی این وزارت برگزار شد.
در این سمینار که به منظور افزایش آگاهی معلومات دینی کارمندان و تشویق آنها به سوی فراگیری آموزه های دین مقدس اسلام برگزار شده بود کارمندان پنج ریاست وزارت آب وانرژی اشتراک ورزیده بودند.
سمینار یادشده با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز گردیده پس از آن محترم مولوی گل الرحمن "عارف" رئیس دعوت و ارشاد وزارت آب و انرژی در رابطه به اهمیت و کیفیت نماز با استناد به آیات قرآن کریم و احادیث شریف صحبت نمودند.
در ادامه محترم شیخ مفتی احسان الله " ابوالفیضیان" در مورد اهمیت انجام اوامر الهی و پیروی از سنت پیامبر در انجام امورات زندگی سخن گفته تمام کارمندان را به سوی فراگیری آموزه های اسلام و عملی سازی آن در تمام امورات زندگی تشویق و ترغیب نمودند.
قابل یادآوری است که سمینار های دعوت و ارشاد از سوی این ریاست به صورت مکرر برای کارمندان وزارت آب و انرژی برگزار گردیده و در آینده نیز ادامه می یابد تا تمام کارمندان وزارت از این سمینار ها بهره مند گردند.
