رئیس حوزه دریایی ارغنداب به منظور توزیع آب بند دهله با نمایندگان هفت ولسوالی ولایت کندهار جلسه برگزار نمود
محترم ملا سید محمد شرافت، رئیس حوزه فرعی دریایی ارغنداب با نمایندگان رسمی هفت ولسوالی ولایت کندهار، بزرگان قومی و میراب ها به منظور توزیع و رها کردن آب بند دهله بحث و تبادل نظر نمودند.
در جلسه متذکره، آمر تنظیم امور آب ریاست حوزه فرعی دریایی ارغنداب به اشتراک کنندگان پیرامون مقدار آب و مسایل تخنیکی بند دهله معلومات همه جانبه ارایه نمود.
نمایندگان ولسوالیها، بزرگان قومی و میراب ها مشکلات شان را با رئیس حوزه فرعی دریایی ارغنداب شریک نمودند.
رئیس حوزه فرعی دریایی ارغنداب به بزرگان متذکره پیرامون حل مشکلات شان وعده هر نوع همکاری داد.
همچنان پیرامون توزیع آب فیصله گردید که امسال نمایندگان ولسوالی های ژیری، پنجوایی و میوند حصه آب شان را به ولسوالی های شاه ولیکوت، ارغنداب، دند و دامان رها مینمایند و آب ولسوالیهای ارغنداب، دند و دامان در سربند خواجه ملک به دو بخش تقسیم میشود ( نصف حصه ای آن از ارغنداب شمالی الی کانال سنگ حصار) و حصه باقی مانده ای آب مطابق حقابه به ولسوالی های دند و دامان توزیع میگردد.
