جلسه هفته وار تخنیکی معینیت آب برگزار شد.
جلسه هفته وار تخنیکی معینیت آب در مورد هماهنگی های لازم با ادارات ذیربط در تطبیق پروژه های آب، آرشیف سازی منظم اسناد پروژهها و شماری دیگر از موضوعات مهم این معینیت برگزار شد.
این جلسه تحت ریاست محترم انجنیر مجیب الرحمن عمر آخندزاده معین آب وزارت آب و انرژی با حضور روئسا و شماری از مسئولین تخنیکی که در سکتور آب وزارت فعالیت دارند، برگزار گردید.
در این جلسه پیرامون تقویت آمریت استملاک پروژه ها، هماهنگی های لازم با وزارتهای زراعت و انکشاف دهات در راستای تطبیق پروژه های آب، توسعه دیزاین موجود بند کمال خان و بررسی کیفیت آبهای سطحی در شهر های بزرگ کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
محترم انجنیر مجیب الرحمن عمر آخندزاده معین آب وزارت آب وانرژی در جریان جلسه پس از بررسی موضوعات به صورت همه جانبه با اتخاذ تصامیم لازم هدایات ضروری را به مسئولین مربوطه ارایه کرد.
قابل یادآوری است که در اخیر جلسه محترم معین آب همرا با روئسا از کتابخانه منابع آب،لابراتوار وسایر ماشین آلات تحقیقاتی ریاست عمومی منابع آب وزارت بازدید نمودند.
