جلسه به منظور هماهنگی بهتر امور کانال قوش تیپه در ریاست عمومی تنظیم امور آب برگزار شد
این جلسه، به شمول محترم داکتر غلام فاروق اعظم، مشاور وزارت آب و انرژی، روئسای مختلف ریاستها، مشاوران و متخصصین برگزار گردید.
در این جلسه، پیرامون جوانب مختلف کانال قوش تیپه ( حقوقی، سیاسی، تخنیکی، اقتصادی و اجتماعی) مورد ارزیابی قرار گرفت و بر هماهنګی و همکاری با اداره های ذیربط دیگر تاکید شد.
