سرپرست وزارت آب و انرژی یک پروژه عام المنفعه به قیمت مجموعی هفده لک وهشتاد هزار دالر را در ولسوالی نازیان ولایت ننگرهار افتتاح کرد.

mew-admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۸:۳۷
1

محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی در یک برنامه باحضور والی ولایت ننگرهار، مسئولین محلی وجمعی زیادی از باشندگان محل یک پروژه عام المنفعه که شامل باز سازی کانال های آبیاری، اعمار چکدم به منظور ذخیره آب باران و باز سازی کاریز ها هستند را در ولسوالی نازیان ولایت ننگر هار افتتاح نمود.

سرپرست وزارت آب و انرژی ضمن اظهار قدردانی از همکاری موسسه ( پی ایم ایس) کشور جاپان برای تطبیق پروژه متذکره یادآور شد که مسئولین امارت اسلامی شب و روز  در راستای آبادی و انکشاف کشور تلاش می ورزند.

 آقای منصور به دستاورد های امارت اسلامی مختصراً اشاره نموده تاکید کرد که در این اواخر پروژ ه های زیادی صِرف در بخش مدیریت منابع آب و انکشاف انرژی افتتاح شده است.

قابل ذکر است که این پروژه ازسوی موسسه ( پی ایم ایس) کشور جاپان در ساحه تطبیق می گردد و تعداد زیادی از هموطنان ما از آن مستفید خواهند شد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۹ - ۱۱:۳۵
Background image

سیستم آبیاری بیش از ۵ هزار جریب زمین‌ زراعتی در ولایت پکتیا به آبیاری قطره‌ای تبدیل شده است

۱۴۴۷/۱۲/۲۳ هـ ق مطابق ۱۴۰۵/۳/۱۹ هـ ش

محترم ملا محمد اسماعیل آخندزاده، رئیس حوزه فرعی دریایی پکتیا، محترم مولوی نورالله ممتاز، رئیس دفتر مقام ولایت، محترم مولوی سید امین هاشمی، رئیس. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۱۷ - ۹:۲
Background image

آب بند سرده ولایت غزنی جهت آبیاری زمین‌های زراعتی برای دومین‌ بار به مدت پنج روز رها گردید

۱۴۴۷/۱۲/۲۱ هـ ق مطابق ۱۴۰۵/۳/۱۷ هـ ش

آب بند ذخیروی و آبیاری سرده ولایت غزنی به هدف آبیاری زمین‌های زراعتی برای دومین بار به مدت پنج روز از سوی مسئولین ریاست حوزه فرعی دریایی آب ایستاده. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۶ - ۱۴:۸
Background image

کار ساختمانی پروژه تعمیر اداری ریاست حوزه فرعی دریایی پکتیا ۵۷ درصد تکمیل شده است

۱۴۴۷/۱۲/۲۰هـ ق مطابق ۱۴۰۵/۳/۱۶ هـ ش

محترم ملا محمد اسماعیل آخندزاده، رئیس حوزه فرعی دریایی پکتیا و تیم تخنیکی همراه اش از جریان کار ساختمانی پروژه تعمیر اداری این ریاست نظارت نمودند و. . .

BACK TO NEWS

User account menu