جلسه هماهنگی در مورد پلان های آینده و تطبیق پروژه های مدیریت آب با مسئولین بانک انکشافی آسیا برگزار شد.

MEW-Media
پنجشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۶ - ۹:۳۶
725

محترم انجنیر خان محمد تکل رئیس عمومی اداره ملی تنظیم امور آب در یک جلسه آنلاین در حالیکه انجنیر سید مقیم سادات رئیس دفتر مرکزی مدیریت برنامه ها نیز اشتراک داشتند با مسوولین بانک انکشاف آسیا در مورد تطبیق پروژه های انکشافی مدیریت آب در کشور و پلان های انکشافی این بانک از سال 2021 الی 2024 به صورت همه جانبه بحث و تبادل نظر نمودند.

در این نشست که ادارات مختلف( اداره ملی تنظیم امور آب، وزارت صحت عامه، وزارت زراعت، وزارت انکشاف دهات، وزارت ترانسپورت، اداره خط آهن...) اشتراک داشتند، در مورد پلان های کاری ADB از سال 2021 تا 2024 به صورت همه جانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مقام رهبری اداره ملی تنظیم امور آب از مسئولین بانک انکشاف آسیایی در قسمت تقویت منابع آبهای زیرزمینی، پایپ لاین آبرسانی پنجشیر_کابل و تطبیق یک تعداد پروژه‌های دیگر همکاری آنها را خواستار شدند. که این خواست اداره ملی تنظیم امور آب با در نظرداشت بعضی شرایط از سوی مسئولین بانک انکشاف آسیایی پذیرفته شده و در این بخش از انجام همکاری اطمینان داده شد.

در این نشست یکی از مباحث مهم این بود که بانک انکشاف آسیا و وزارت مالیه گفتند" هر اداره که امورات و کارهای خویش را به کیفیت خوب و وقت آن به انجام رسانده است بودجه همکاری آینده نیز به آن اداره داده می شود." خوشبختانه رهبری اداره ملی تنظیم امور آب توانسته بود در تطبیق پروژه های قبلی رول خوبی را بازی نموده و پروژه ها را به کیفیت خوب در وقت معین آن تطبیق نمایند.

قابل یادآوری است که تا کنون بانک انکشاف آسیا(ADB) حدود 700 میلیون دالر آمریکایی را با اداره ملی تنظیم امور آب کمک نموده همچنان از همکاری های بیشتر در آینده اطمینان داده است.

رهبری اداره ملی تنظیم امور آب از همکاری های همه جانبه و دوامدار بانک انکشاف آسیا صمیمانه اظهار تشکری نموده و آرزومند همکاری های بیشتر در بخش پروژه های انکشافی مدیریت آب می باشند.

اداره ملی تنظیم امور آب

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۱۶
Background image

معین آب وزارت آب و انرژی با مسئولین موسسه اف، ای، او دیدار نمود

محترم مجیب الرحمن عمر آخندزاده معین آب ...

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۶
Background image
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۰
Background image

BACK TO NEWS

User account menu