سرپرست وزارت آب و انرژی با مسئول قراردادی  پروژه تونل های انحرافی بند بخش آباد ولایت فراه دیدار کرد

mew-admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۳:۵۳
1

محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت آب و انرژی در دفتر کاری خویش با حضور شماری از روئسا و مسئولین تخنیکی این وزارت با محترم جمشید شاهی، مسئول قراردادی پروژه انحرافی تونل‌های بند بخش آباد و تیم تخنیکی همراه اش دیدار کرد و پیرامون پیشبرد امور این پروژه بحث و تبادل نظر نمود.

در این دیدار، سرپرست وزارت آب و انرژی بر تسریع امور این پروژه تاکید ورزید و به مسئول قراردادی این پروژه وعده هر نوع همکاری را داد و افزود که اکنون در افغانستان بیش از هر وقت دیگر زمینه تطبیق پروژه‌های انکشافی مساعد شده و ما در این راستا آماده هر نوع همکاری می‌باشیم.

سرپرست وزارت آب و انرژی در این دیدار به مسئول قراردادی تونل‌های انحرافی بند بخش آباد و تیم تخنیکی همراه اش هدایت داد که کار این پروژه را در همکاری و هماهنگی کامل با تیم تخنیکی این وزارت به پیش ببرند.

در همین حال، مسئول قراردادی و تیم تخنیکی این پروژه به سرپرست وزارت آب و انرژی جهت پیشبرد بهتر امور این پروژه در همکاری و هماهنگی با تیم تخنیکی این وزارت وعده هر نوع همکاری را ابراز کرد.

گفتنی‌ست که پروژه بند بخش آباد یکی از مهمترین پروژه های وزارت آب و انرژی در ولایت فراه می‌باشد که با تکمیل شدن کار آن مشکلات زیاد مردم این ولایت در بخش آبیاری حل خواهد شد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۷:۴۰
Background image
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۷:۲۴
Background image

کار بازسازی چکدم حکیم آباد ولایت کنر 96 درصد پیش رفته است

مسئولین حوزه فرعی دریایی کنر از جریان کار...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۷:۹
Background image

BACK TO NEWS

User account menu